32 de postări despre Olanda, începând de azi

Daniel mă întreabă acum vreo 20 de minute dacă am de gând să scriu pe blog despre Olanda şi de data aceasta. I-am răspuns că o să scriu o lună despre Olanda pentru că m-am simţit foarte bine aici. Dar, nu ştiu cum s-a ajuns din discuţii in discuţii la idea că o să scriu în fiecare zi câte un post despre Olanda. Şi uite că am acceptat provocarea. Va trebui să scriu în fiecare zi, timp de o lună, câte ceva despre această ţară de care sunt îndrăgostită în acest moment.

Sper să mă pot ţine de promisiune. Şi o să mă ţin.

A… şi va trebui să pun în fiecare zi şi câte o fotografie. Iar fotografia de azi va fi una reprezentativă pentru tot ce a fost în aceste 4 zile.

Anca&Daniel
Leave a Reply

