Olanda trenurilor (cu sechele din iarna românească)

Azi am promis să scriu despre trenurile din Olanda sau despre Olanda trenurilor.

Olanda trenurilor e curată şi rapidă. În parte datorită distanţelor scurte şi a grijii oamenilor pentru tot ce au mai frumos. Recunosc, nici de data asta nu m-am dus la toaleta din tren, dar mereu există o dată viitoare.

Olanda trenurilor a oprit achiziţia unor trenuri fără toaletă când a realizat că e posibil să fie plângeri, chiar dacă trenurile circulă pe distanţe foarte mici şi biletul îl poţi cumpăra fie pentru orice tren/oră din ziua respectivă, fie pentru când vrei tu într-un anumit interval. Oricum, în 2 ore de mers, poti ajunge în mai mult de 4 oraşe destul de cunoscute.

Olanda trenurilor de distanţă scurtă te face să te gândeşti la mare şi în maxim 1 oră să fii acolo. Şi uneori poţi călători la Silent Class acolo unde discuţiile dintre călători sunt interzise. Poţi să ai internet în tren şi chiar lumină (încă mai am sechele de la călătoria de aseară cu trenul fără căldură şi lumină).

Olanda trenurilor mi-a adus privelişti, vise, oiţe ce pasc prin pâlcurile de zăpadă, străzi liniştite, firme importante cu sigle luminoase.

Olanda trenurilor mi-a făcut cunoştinţă cu un nene îmbrăcat într-o geacă de fâş cu un rucsac în spate şi care ne-a rugat să îi prezentăm biletul. Cât de mult îmi doream să îl întâlnesc.

Leave a Reply

