Combinaţia asiatică: Sushi şi nelipsitul sos de soia

Dorul de Olanda m-a făcut să aprind azi lumânări în toata casa şi să mă gândesc că trebuie sa îmi achiziţionez nişte lumânări pentru masă. Dar, nu voi scrie despre lumânări ci despre mâncare.

Un episod interesant trăit în recenta vizită a fost o masă la un restaurant cu specific asiatic. Se mergea pe ideea “All you can eat” şi chiar mâncai cât puteai. Erau vreo 50 de feluri de sushi, paste, ciobe, tot felul de minunăţii din fructe de mare şi desert. Aveai dreptul să comanzi de 5 ori, câte 5 porţii de ce te interesa. Noi am reuşit să comandăm numai de 3 ori dar am mâncat pe săturate.

Am aflat că restaurantul e deschis de foarte puţin timp, dar ai nevoie de rezervare ca să poţi lua masa acolo pentru că e foarte solicitat.  Atmosfera e interesantă şi ea. Poţi observa cine sunt mesenii de lângă tine şi sta la vorbă între 15 feluri. Completezi o foaie cu comanda, marcând dorinţa ta cu un X şi chelnerii încep pe rând să vină şi să aducă chestii pe care nu le poţi pronunţa. Noroc de meniu care are şi poze şi poţi întelege ce urmează să mănânci din ceea ce ai în faţa ta.

Preferatele mele au fost nişte sushi cu banane şi avocado dar mi-au plăcut şi nişte frigărui de pui cu sos de soia. De fapt, sosul de soia însoţea fiecare fel servit. Florin a mâncat tot ce a găsit mai exotic şi a reuşit să guste în jur de 20 de feluri de mâncare. Anca şi Dan au încercat să ţină şi ei pasul şi în final a fost o seară super reuşită.

Azi sunt acasă şi răcită fiind nu am apucat să fac prea multe de mâncare. Aşa că am comandat acasă  de la un restaurant.. chinezesc. Am primit acelaşi sos de soia cu un gust puţin diferit de cel din Olanda, un pui picant interesant şi spaghete de orez cu pui care au fost şi ele foarte bune la gust pentru mine care am mâncat puţin în ultimele 2 zile.

Pentru a vă stârni pofta de sushi, ataşez o poză:

E greu cu beţele astea, dar când am terminat de mâncat am reuşit să ne învăţam!
3 thoughts on “Combinaţia asiatică: Sushi şi nelipsitul sos de soia

  1. nu am reusit sa aflu prea multe despre calatoria ta in Olanda..o sa ai ce povesti cand ne vedem..pana atunci,, ma multumesc sa-ti citesc blog-ul;):*

  2. pot sa-ti fac training la mancatul cu bete, eu is experta… si te urasc pentru sushi:((( vreau si eu- te anunt daca astia din iasi pot concura la acest titlu

Leave a Reply

