Clogs – papuci mici, pentru orice buzunar

Mereu m-au fascinat papucii. Şi ca orice femeie niciodată nu am papucii potriviţi pentru hainele cu care mă îmbrac şi mereu mai vreau câteva perechi. Oricum, tocmai am încheiat o discuţie cu Florin care mi-a zis clar că ar trebui să renunţ la ideea de a purta tenişi la nuntă… Încă mă mai gândesc la acest aspect aşa că nu am promis nimic.

De  2 ori am fost în Olanda şi de 2 ori mi-am luat tenişi. Însă, când am vizitat oraşul în miniatură din Haga mi-am comandat celebrii pantofi olandezi numiţi clogs. Procedura de achiziţie a fost una foarte interesantă.

Pasul 1. Se introduce o monedă de 1 euro în locul special. Orice papuci se plătesc mai întâi.

Pasul 2: Fabrica lucrează pentru a fabrica pantofii.

Pasul 3: Camionul trage la ieşirea din fabrică pentru a fi încărcat.

Pasul 4: Camionul circulă prin curtea fabricii pentru a transporta papucii.

Pasul 5: Papucii sunt luaţi din camion şi ajung în mâna mea. Cam mici, dar mă descurc!

2 thoughts on “Clogs – papuci mici, pentru orice buzunar

  1. mi-ar trebui vreo 100 de papuci de-astia sa incalt un singur piciorus delicat de-al meu. Dar indeed, is f simpatici, am si eu acasa o pereche adusi in dar de familia Vasile!!!

Leave a Reply

