Olanda, urarea preferată a zilei de azi

“Am vrut sa îţi luăm lalele, dar nu am găsit!”

Aşa s-a scuzat Alina în seara asta şi mi-a oferit un buchet frumos de crizanteme colorate. Dar, albumul primit cadou are totuşi câteva lalele pictate pe un fel de pânză, parcă zicând: “Aici trebuie să pui fotografii despre Olanda”.

Nu ştiu dacă ar trebui să povestesc despre cadourile primite pentru că nu aş vrea să supăr pe nimeni prin descrierea făcută. Însă, aş vrea să mulţumesc tuturor pentru minunatele cuvinte primite, pentru florile care mi-au umplut casa, pentru felicitările care mi-au încântat sufletul, pentru telefoanele care mi-au sunat toată ziua şi pentru cărţile pe care abia aştept să le citesc la lumina ariciului fantastic şi a lumânărilor.

Printre principalele urări ale zilei s-au situat acelea despre Olanda, dragoste, fericire, minunaţii de prin jurul meu. De aceea, mulţumesc tuturor pentru ziua de azi şi pentru clipele frumoase pe care le trăiesc alături de cei care mă iubesc, mă cunosc, mă urăsc.

P.S. Încă mai aştept ajutor pentru tema de la MRU de la colegii de serviciu.

O pieasă pentru ziua de mâine:

Leave a Reply

