A Night Like.. frunzele şi Blonda

Azi m-am uitat la ştiri în România şi m-am speriat puţin de ce se mai întâmplă prin ţară, în special în lumea politică a tăierilor de orice.

Acum vreo câteva zile postam o melodie care îmi place foarte mult. Azi, un prieten mi-a arătat varianta românească a melodiei. De aceea, îmi permit să mă întorc la învăţat şi să vă las să ascultaţi. La aşa lume politică formată din frustraţi şi inculţi… aşa blondă.

Şi dacă mă gândesc că piesa originală se numeşte “A Night Like This” şi dacă luăm în calcul teoriile despre Olanda cu fetiţe în vitrină (adevărat de altfel), trageţi ce fel de concluzie doriţi!

Leave a Reply

