Scuza pentru ieri

Azi când m-am uitat pe Site Stats am observat că am avut un singur vizitator (asta pentru că ieri nu am scris). Am depistat şi vizitatorul:

Monica Monica: rusinica  eu intru pe blogul tau mai des decat tie
Monica Monica: tine*
Monica Monica: today’s post?
Mihaela: hello
Mihaela: mi-a fost f rau aseara
Mihaela: stres agitatie putina raceala
Mihaela: si nu am putut sa mai suport calcu
Monica Monica:
Monica Monica: acum te simti mai bine?
Mihaela: da, is mai ok

În concluzie, mă bucur că mă citeşte cineva. Şi promit că în seara asta o să scriu ceva frumos.

Leave a Reply

