Scrisoare de dor olandez

Draga mea străină,

Îţi scriu cu drag acuma la aproape o lună de la ultima revedere. După cum ai observat ţi-am dus dorul în ultima lună şi te-am respectat aşa cum am ştiut eu mai bine.

Mi-a făcut o deosebită plăcere să îmi amintesc de tine aşa cum nu te-am cunoscut niciodată şi să mă documentez pentru a şti să te cunosc mai bine. Încă mai am multe de învăţat, ţinând cont că încă nu vorbim aceaşi limbă, nu aveam aceleaşi obiceiuri sau sistem de valori simplificate.

Însă, draga mea, îţi mulţumesc pentru că m-ai disciplinat puţin, mi-ai arătat că e frumos să scriu din nou şi e frumoasă scrierea. Mi-ai dat voie să visez deşi poate îmi sunt prea mari visele. Dar m-ai impulsionat să încerc să fac dorinţele mele realitate.

Aştept partea din primăvara mea să îmi aducă aer de tine şi flori de dor.

Cu drag,

Eu, cea de acum 1 lună.

2 thoughts on “Scrisoare de dor olandez

  1. Great! Thank for sometimes rediscovering a little my country in your writing. You kept your promise, you made it all the way, one month!
    Change the subjects but don’t stop writing. Teach your readers about Romania and other things you like.

    Bedankt, ga zo door en je bent altijd welkom terug in Nederland.

    Daniël

    PS: And one day you’ll write in English and I’m not depending on Google Translate anymore..

    • Daniel, it was my pleasure:) My style is so connected with my language that I think in English I will loose a lot of signification and personality. But… I will have a surprise for you soon and I think it will be in English. You know, I don’t usually make promises:)

Leave a Reply

