Abia aștept tema ta pentru nebunia mea!

Mona mi-a dat o idee în seara asta și voi încerca să o aplic. Mi-a zis să îmi aleg o temă a lunii și o întreagă lună să scriu despre un anumit lucru.

Mi s-a părut o idee bună și o voi pune în aplicare. Pentru acest lucru am nevoie de ajutorul vostru.

Pentru că prea rar am cerut feedback dar mi s-a oferit de multe ori și am fost mereu bucuroasă. De aceea, vă rog să mă ajutați și acum. Ce vă rog: lăsați un comentariu la această postare și scrieți-mi despre ce ați vrea să citiți pe blogul meu. Poate vreți despre ciocolată, despre pește sau despre prietenie, despre clienți sau despre șefi, despre mail-uri sau despre alte chestii banale sau complicate. Însă, aș vrea să mă ajutați să aleg niște teme pentru ca mai apoi să încep să scriu.

Știu că mereu am fost spontană cu scrisul în afară de luna trecută când am povestit ce am făcut în Olanda în ultimii 2 ani… dar.. pot scrie și pe o temă dată. De aceea, aștept temele sau opiniile legate de ideea Monei.

P.S. Mâine voi decide ce voi face în următoarea lună în afară de disertație. Aștept feedback!

6 thoughts on “Abia aștept tema ta pentru nebunia mea!

  1. Imi plac articolele specializate si care dezvaluie “tehnica”, oricare ar fi domeniul.
    As fi curios sa citesc despre “cum rezolvi problema `asta`” sau “ce am mai facut in legatura cu ..”; mai tarziu poate le extinzi si le strangi intr-o carte sau … intr-o lucrare de dizertatie 🙂

    • @Joe: Ce zici tu mai sus, e în plan pentru un alt proiect care prinde contur încet şi probabil chiar va fi o lucrare de disertaţie. Dar mi-ai dat o idee despre ce aş putea scrie şi aici. Mulţumesc!

Leave a Reply

