Nebuniile lunii Februarie încep cu angajarea unui killer

Prieteni, azi m-am decis care va fi tema lunii februarie. Pentru că de foarte multe ori am vorbit despre cât de mult îmi place să scriu pe nebunia asta virtuală de blog, voi alege ca temă a lunii februarie tocmai acest subiect, nebunia de a scrie, de a visa, de a face lucruri interzise, uitate. Voi încerca să redescopăr nebunii vechi, să îmi amintesc de nebunii noi, să încerc altele şi să îmi propun tot ce mi-ar trece prin cap.

Nu voi vorbi despre nebunii în ordine cronologică ci voi vorbi despre nebunii aşa cum îmi vin mie în minte. Ştiţi, am pe blog o propoziţie pe care o citesc şi eu altfel uneori. E vorba despre “Everdene e iar cu prostii pe afară”. Niciodată nu am scris şi nu m-am referit la prostii cu “Ş” în loc de “S” dar aproape de fiecare dată citesc contrar a ceea ce am scris. De aceea, ţin să vă precizez că luna acesta e posibil să vorbim puţin şi de prostie şi de proşti, fără a încerca însă să îi criticăm sau categorisim. Încercăm, poate, doar să îi studiem şi să povestim de ei.

Şi ca să vă povestesc totuşi ceva interesant, aş vrea să vă prezint un site din categoria “ce nebunii mai există pe lumea aceasta”. Adresa este următoarea: http://hire-a-killer.com/ . Ei bine, site-ul pare a fi al unei firme care se ocupă cu închirierea unor ucigaşi pentru tot felul de treburi de la omorât câini până la accidentat profesori sau părinţi pisălogi. Nu ştiu însă dacă este un site la panaramă sau unul serios, dar mi-a plăcut modul în care oamenii de acolo îşi explică meseria şi oferă garanţii. Câteva exemple:

Întrebare: Este crima împotriva legii?

Răspuns: Depinde. Da, sunt legi care spun că e ilegal să omori alţi oameni, dar mereu se găsesc excepţii. În unele circumstanţe, de exemplu în timpul războiului sau atunci când vrei să te aperi, este ok să omori. Legile nu sunt permanente şi se pot schimba. Odată, era ilegal să bei alcool şi femeile nu aveau drept la vot. Guvernul tău plăteşte oameni să omoare tot timpul. De ce nu poţi face la fel?
Întrebare: Cum ştiu că v-ţi făcut partea?

Răspuns: După ce munca a fost făcută, veţi primi un email prietenos care vă ca informa că serviciile pe care le-aţi solicitat au fost duse la bun sfârşit.

 

Am căutat puţin să văd poate găsesc mai multe detalii despre acest site. Nu am aflat decât că site-ul primeşte în jur de 1.5 milioane de vizite pe lună  şi că este cel mai popular în… India. Am mai găsit nişte referinţe pe alte site-uri şi comentariile erau ale unor oameni care doreau  pe cineva să fie killer-ul lor. Eu încă sper că e o glumă!

One thought on “Nebuniile lunii Februarie încep cu angajarea unui killer

  1. Personal, recomand http://www.hitman.us/. Nu m-au dezamăgit niciodată și, în plus, îmi place politica lor de a proteja animăluțele: “HITMAN is a cruelty-free organization. None of our services have been tested on animals.” Go HITMAN!

Leave a Reply

