La mulţi ani, maestre!

Nu am mai scris demult aici şi atât de mult am scris azi la alte tâmpenii încât merită să mă opresc puţin şi să scriu acum despre un om drag mie care astăzi mai îmbătrâneşte puţin din postura de second QA team manager (mi-am permis să îl oftic de ziua lui pentru ca oricum e primul care mă strigă everdene la serviciu).

El e cel care îmi dă linkuri la articole interesante din presă sau mă anunţă că a mai apărut o carte nouă sau un spectacol de teatru fain.

El e cel care mă bucură mereu cu propoziţia “100% POSITIVE results!”.

El e cel care povesteşte la masă despre perioada petrecuta la FEAA şi care mereu ajunge la aceleaşi concluzii cu mine: It *****!

El e cel care mă citeşte mereu şi cel care s-a bucurat de autograful de la Savi şi care mi-a dat ocazia să mă vad din nou cu persoane dragi.

El e cel mai simpatic viitor tătic şi singurul din firmă care mă concurează la cârlionţi. Şi cu puţin noroc (dacă mă tund în curând) va câştiga competiţia!

Cu dedicatie,

La mulţi ani, Cip!


2 thoughts on “La mulţi ani, maestre!

Leave a Reply

