Daruieşte şi tu!

Până acum am promovat acţiunea pe Facebook şi lucrul acesta a adus cam 4 milioane în cont ceea ce e foarte bine şi le mulţumesc din suflet celor care ne-au ajutat.

Despre ce este vorba: Anul trecut, de Florii am mers cu mâncare gătită şi daruri la un camin de bătrâni de pe lângă Iaşi. Mare le-a fost bucuria lor dar şi a noastră. Ne gândim anul acesta să organizăm din nou acţiunea şi avem în plan un alt cămin de bătrâni (am înţeles noi şi mai necăjit) din pe lângă Roman. Acolo ne aşteaptă cam 76 de persoane în vârstă.

În concluzie, încă se aşteaptă doritori care să participe cu bani (forţa de muncă şi de mâncare există deja). Cont: RO88INGB0000999902111696

Fotografii de la acţiunea anterioară pot fi văzute pe pagina mea de Facebook iar fotografiile de la acţiunea de anul acesta vor fi postate aici.

P.S. Nu scriu şi mediatizez ca să mă laud. O fac doar pentru că anul trecut mulţi au zis că ar fi contribuit dar nu au ştiut.

Multumesc!

2 thoughts on “Daruieşte şi tu!

Leave a Reply

