De fapt, 2000 de lei pentru o inimă şi multă bucurie

Îmi cer scuze că scriu atât de târziu despre lucrurile care ar trebui menţionate atât de mult şi de devreme. Însă, am avut motive obiective pentru întârziere:)

În primul rând, doresc să mulţumesc tuturor pentru contribuţia adusă. Am reuşit să strângem 2000 de lei pentru tanti Angela, nu doar 1500 aşa cum mi-am propus. Am reuşit, cum se spune la noi la marketing, să ne depăşim tragetul. Cel mai important e că acum, tanti Angela face analize pre operatorii şi dacă totul decurge bine, se va interna luni.

Ştiu că am scris că de fapt era programată pentru operaţie pe 16 mai, dar pe 16 mai a mers pentru analize şi a luat ceva medicamente din cate am înţeles tot preoperatorii iar acum se pregăteşte pentru operaţie. Banii adunaţi îi vor fi daţi în ziua programată pentru operaţie.

Mulţumesc încă o dată şi revin cu amănunte.

Leave a Reply

