Doamna Everdene

Ok. M-am măritat. Şi e foarte cool la Sulina. Şi e vant şi puţin frig, tendinţe de ploaie dar minunat. Stau pe plajă şi scriu pentru că nu am momentan nicicum chef de citit.

Dragii mei, anul asta mi-am îndeplinit multe dorinţe şi am muncit mult asa că voi povesti pe scurt experienţele ultime:

Serviciu – stres, nervi, grijă
Florin – minunat, soţ, prieten
Casă – chirie, cald, verde
Nunta – a noastră, galben, pădure
America – state, unite, mult
Acasă – definiţie, in curs, flori
Paraşută – valeu, wow, wow
Ocean – ud, mare, grozav
Sulina – aici, acum, scriu.

Sper că voi reveni in curand.

Leave a Reply

