Scrisoare pentru Euro Taxi

Fostule drag Euro Taxi,

Îţi scriu aici şi nu în altă parte pentru că atunci când te-am contactat direct nu ai ştiut decât să profiţi de naivitatea şi bunăvoinţa mea pentru a-ţi satisface nevoile tale materiale. Adică, mai pe scurt, atunci când eu te chemam să vii să îţi mai dau 10-15 lei de vreo 2-3 ori pe zi tu veneai de fiecare dată bucuros nevoie mare să mă serveşti.

De cele mai multe ori serviciile erau ok  dar au fost şi cazuri (puţine) în care au lăsat de dorit: şofer ffff calm! sau cu fum de ţigară, şofer care uită să pună aparatul, şofer care înjură draguţele doamne de la dispecerat sau doamne foarte amabile care înţelegeau prost comanda şi apoi ţipau că nu am fost un client foarte clar.

Dar dragul meu, am considerat că serviile per ansamblu nu merită atenţia unor fapte izolate ca cele pe care tocmai ţi le-am descris. De accea, am aperat mereu cu încredere maxima 217.217 şi te-am chemat. Iar tu ai venit. Iar la coborâre lăsam mereu acei cel puţin 10% pentru atenţie. Şi consider că nu au fost în zadar pentru că unii angajaţi ai tăi chiar merită.

 

Însă, pentru că toate poveştile de dragoste trebuie să aibă şi un final, să îţi spun (încă o dată) oful meu. Soţul şi-a uitat sâmbătă telefonul într-o maşină care aparţine dispeceratului tău. Şi am sunat imediat să reclamăm problema zîcându-ne că sigur şoferul va fi draguţ şi ne va ajuta. După ce l-ai contactat să îl întrebi de sănătate iar el a zis că e bine sănătos… nu ai mai făcut nimic pentru a rezolva problema. A fost nevoie să insistăm cu telefoane, să ne dai numărul lui să discutăm cu el, să ne dai un numar al unui administrator pe care l-am sunat de vreo 3 ori şi n-a răspuns niciodată. Iar la final, după al 8-lea telefon la dispecerat o doamnă super mega draguţă, sătulă până peste cap de celelalte “5 telefoane şi 2 laptopuri” pierdute de clienţi Euro ne-a promis că se va ocupa personal de problemă. Şi s-a ocupat. În linişte totală.

 

Deci fostul meu drag Euro taxi, să ştii că azi am luat prima dată de la Mall un taxi de la Lux. Da, ştiu, voi cei de la Euro nu prea aveţi voie să staţi la mall, da până acuma dacă erau 20 de taxiuri în staţie, eu sunam la Euro. Pentru că Euro e cea mai tare chiar dacă nu era atunci în parcare. Să ştii nenea care m-a dus acasă chiar a fost draguţ, aşa cum majoritatea şoferilor Euro sunt. 

 

Dacă până acum nu am fost suficient de clară în exprimarea mea, să îţi zic mai simplu chestiuţe de suflet:

  1.  Ţi-ai dat, cum se zice, cu firma în cap în faţa unui client fidel care cheltuia săptămânal destul de mult pentru serviciile tale.
  2. Clientul ăsta fidel care sunt eu nu e supărat pe cei care lucrează pentru tine, nici nu-i bagă în aceaşi oală ci e supărat pentru modul în care tu comunici, transmiţi, îţi cer scuze, recompensezi.
  3. Acei 5 lei reducere pentru greşeala şoferului nu sunt suficienţi să îţi fidelizeze clienţii. Şi nici cardurile de fidelizare pe care trebuie să le activezi la sediu pentru ale folosi. 
  4. Clientul acesta fidel care venise printr-o recomandare mai recomandase  serviciile la  încă alţi 5 şi tot aşa. Şi nu gândi că nu contează pentru că acum, clintul ăsta fidel o să “recomande” atitudinea asta a ta la cel puţin 100.

 

Şi pentru că o să îmi fie dor de ei, îi salut pe cei care îmi sunt de fiecare dată dragi şi pe care i-am cunoscut prin tine (nu ştiu cum îi cheamă şi nici indicativul):

  • nenea  mai în vârstă permanent la costum care ne primea mereu coborând din maşină şi zâmbind
  • nenea mereu serios dar foarte corect si disciplinat care are pe portieră scris “Închide-o cu blândeţe”
  • nenea care îmi cunoştea toate surorile de cât de des le-a dus la gară şi care zicea mereu că el trebuie să vorbească pentru a ajunge cu bine la destinaţie
  • vecinul meu pe care îl văd mereu în orice anotimp spălându-şi maşina de la Euro în faţa blocului

Închei cu un citat de pe site-ul tău (căruia nu îi funcţionează pagina de sugestii şi reclamaţii): “Soferii nostri detin atestat profesional, sunt corecti si manierati. Pentru intretinerea acestui standard ridicat al soferilor nostri am creat pentru dumneavoastra pagina de sugestii si reclamatii.” 

 

Dar tu, mai Euro Taxi… pe când un standard mai ridicat? Mai gândeşte-te. Mâine sun la Delta Taxi.

7 thoughts on “Scrisoare pentru Euro Taxi

  1. De aceea eu folosesc mereu Lux Taxi. 255.255.

    Si ca o intamplare asemanatoare, eu mi-am uitat odata aparatul foto si nu a fost nevoie decat de un singur apel pentru a mi-l recupera, aparat cu obiectiv in valoare de 3000 RON.

  2. Salut. Am si eu experienta neplacuta cu ZONA EURO :)).
    Povestea mea incepe asa :
    Intr-o buna zi de iarna cu mult omat, se facuse noapte. si frig. Ca intr-o poveste adevarata eram si eu la locul nepotrivit si timpul nepotrivit. Mi s-a ridicat maina stanga din buzunar (ca sunt stangaci ) cu tot cu celular Nokia Xpress (un rahat mic cu beculet in fata dar cu bateria viabila 5 zile si cu multe, multe nr de tel in agenda), degetele au format 0740 -217- 217. si deodata m-am trezit asezat cu …intr-o Dacie, care tot drumul a scos zgomote cumplite din trasmisie si directie. Ei nu-i pe asta. era cald si bine.La coborare ca un domn ce respecta munca altora am scos leutii si am lasat si TIPS. Insa era atat de mult omat afara ca a trebuit sa fac un salt din masina. Ajungand acasa mana stanga observa ca in buzunar nu mai este Nokia.Ce ne facem ? Ne ducem la un vecin prieten si sunam la dispecerat. Acolo a raspuns o domna amabila si mi-a dat nr de tel a soferului.
    Dupa N, N+1, N+2 ,N+3 s.a.m.d (progresie aritmetica) incercari domnul a ezitat sa raspunda.

    – Alo da , am auzit si eu un sunet cand ai coborat. dar n-am apucat sa-ti zic. ca plecasei deja.
    Nu nu telefonul nu a cazut la mine in masina.Dute la locul unde ai coborat si vezi poate il gasesti .
    Da da domnul Nene il gasec.)) .in mintea mea am zis.
    Ce sunet putea sa provoace telefonul cazand pe omat m-am intrebat eu. Poate a facut un sunet cand a cazut in masina ? si l-ai auzit numai tu ?
    A tinut bateria la tel meu inca 3 zile.Am incercat sa sunt poate ii vine minte la cap ? am trimis mesaje cu remunerare ? Nimic frate.

    Uite asa cu tristete inchei povestea mea fara nici un Happy end.

  3. Heh…de aia eu tot timpul inainte sa ies din taxi tin portiera deschisa ca sa nu plece si verific: telefon, chei, portofel. Mai ales atunci cand sunt beat 😀

Leave a Reply

