Cuba – plan de scriere a jurnalului

Mi-am propus sa scriu cate un post pe blog pentru fiecare zi petrecuta in Cuba.  Am scris pe telefon si am posturile aproape gata. Planul e sa public unul la 2 zile, pentru a impartasi din experienta mea.

Pentru noi Cuba a fost o semi-aventura. Am avut ceva planuri pe care am fost nevoiti sa le ajustam datorita unor fenomene naturale si usor medicale. Ne-am propus sa cunoastem oameni si sa exploram unele locuri in particular si am sfarsit prin a explora cu alti oameni, alte locuri.

Am avut surprize placute si surprize mai putin placute. Voi scrie despre toate incepand de maine si voi incerca sa ofer informatii despre costuri, mancare, cazare, istorie si Cuba actuala.

Multumesc Anna si Edi pentru fotografiile pe care le voi posta, mare parte sunt facute de voi. Multumesc Florin pentru ideea de Cuba, sa zicem ca avem ce povesti la nepoti:)

In rest, va astept sa il cunoasteti pe Eddy cu 2 de “d” si “y”, un taximetrist fost doctor, sa vedeti cat de cald este Osvaldo din Trinidad sau sa cititi/vedeti cum sarbatoresc cubanezii ziua muncii.

Dar hai sa va dau un exemplu de promovare a internetului din parc:

Leave a Reply

