Până la Havana, cu trecere prin Moscova (terminal)

fa

Am plecat spre București pe o vreme de cod galben de ploi. Am luat mașina fiindcă așa am încercat să evităm orice delay al avionului Iași-București. Că dacă ar fi fost delay, s-ar cam fi dus vacanța noastră.
Ploua cu găleata, tirurile stropeau totul prin jurul nostru iar noi aveam chef de selfie în lanurile de rapiță. Noroc de Edi care, ușor mai cu capul pe umeri, ne-a refuzat politicos.

 

image

București-Moscova a fost primul zbor cu Aeroflot-ul și aș putea zice că a fost chiar mișto.  Am zburat din București pe la  2 PM, 3 ore au trecut rapid și am ajuns pe la 5 și un pic în Moscova. În aeroport, am încercat să localizam Hotel Capsule unde aveam rezervare și ne-am bucurat să îl găsim foarte aproape de poarta de îmbarcare spre Havana, în Terminalul D. Asta înseamnă că nu trebuie să ieși din terminalele internaționale pentru a te caza – dacă ai ieși, ți-ar trebui viză de Rusia. A doua zi la 7.10 urma zborul spre Havana.

Ne-am plimbat temerar prin aeroport mergând vreo 2 ore în cautare de nimicuri, parcurgând vreo 6 km ca să ni se facă poftă de somn. Rezervarea la hotel era de la ora 9 PM la 5 AM. Trebuie să recunosc utilitatea celor 8 ore petrecute în pat. Pentru aproximativ 75 de euro am putut dormi (due to emotions nu dormisem de vreo 3 nopți) comfortabil iar a doua zi eram gata de noi aventuri. La Hotel Capsule (pentru detalii aici) camerele pot fi închiriate pe ora, din 2 în 2 ore. Plata se face în funcție de numarul de ore dormite și e bine să faci rezervare prin email (detalii pe site) pentru că prețul e ușor mai redus decât dacă te duci direct la hotel. În plus, rezervând din timp, te asiguri că vei gasi loc. Camera de hotel nu e foarte mare, dar cele 2 paturi sunt perfecte pentru odihna de dintre zboruri, ai și o baie cu duș și apă pe noptieră. Overall, ne-am bucurat de orele petrecute acolo, am dormit foarte bine și recomand ca altenativă pentru petrecut o noapte în aeroport.

12 ore și un pic de zbor spre Havana.  Am fost salutați de către echipaj în funcție de culoarea pielii și, orele de zbor, cel puțin pentru mine, au trecut rapid cu vreo câteva filme și puțin dintr-o carte.

Interesant:

  • când am plecat din Moscova aveam acces la OnAir call service cu apeluri și SMS-uri mai ieftine ca în Moscova și Havana; For the record, in Moscova și Havana costa 47 euro cenți de trimis un SMS, 93 euro cenți apel local, 1,48 euro pentru un apel primit iar un minut de sunat în România costa 2.72 euro.
  •  mâncarea de la Aeroflot a fost foarte bună și consistentă. Am avut pături, pernuțe și papuci pentru drum și nu a fost foarte frig.
  • la Hotel Capsule se poate plăti doar cu cardul sau în ruble. Nu se acceptă altă valută.
  • restaurantele din terminal nu acceptă euro sau dolari în marea lor majoritate. Majoritatea însă acceptă card. O masă costă în jur de 8-900 de ruble (în jur de 10 euro) de persoană. O apă la 0.5l in aeroport: 100 de ruble.
  • ne-am luat primul selfie stick împreună și zice Edi că e de calitate! L-am luat din aeroportul din Moscova și mai jos dovada:

13161287_1320251741322442_586639751_o

Havana, Landing soon!

Coming next în 2 zile:

  • Despre comerțul de la ruși atunci când aștepți bagajele
  • Drumul de la aeroport la casa particular
  • Prima masă în Havana
  • Plimbare pe Malecón street
Leave a Reply

