Când Telekom se strică, clientul se oftică, Vodafone câștigă

Am de povestit de Cipru dar,  pentru că Telekomul încă ma uimește, azi am decis să scriu cum m-am transformat dintr-un client fidel, intr-un client care a ales o altă rețea în urma experienței cu serviciul Relații Clienți al Telejom.

Abonamentul meu cu Telekomul durează de ceva timp (vreo 8 ani) și de fiecare dată când am vrut un beneficiu în plus a trebuit eu să îl cer. Nu știu cum se face dar, mereu după ce eu îmi reînnoiam aboamentul apăreau oferte mai avantajoase și sfârșiam prin a nu-mi ajunge Net-ul sau minutele sau prin a avea costuri suplimentare pe factură.

Nu am prea beneficiat de mari reduceri la factură, nici de telefoane la preț special. Dar am rămas clientului lor deși site-ul le mergea de parcă ar fi fost ținut în gradina la mama și de fiecare dată când doream o informație îmi era foarte greu să o găsesc.  Acum ceva timp mi s-a stricat telefonul și am zis să profit și eu de avantajele unui client fidel, cu un abonament de date măricel. Am sunat la Telekom și le-am zis că doresc o ofertă pentru un iPhone 6S și că sunt dispusă să îmi măresc abonamentul dacă am un preț bun la telefon. Am vorbit cu o domnișoară, mi-am făcut o ofertă rezonabilă și urma să mă sune în 2 zile, la o anumită oră, pentru a-i confirma comanda.

Pentru că nu am primit telefonul mult dorit, mi-am permis să sun eu la departamentul vânzări pentru a confirma comanda și a-i ruga să îmi trimită telefonul. Am explicat operatorului că vreau să confirm o comandă și că nu am fost sunată când mi s-a promis. Răspunsul a fost: Acum nu avem program cu publicul pentru cererea dumneavoastră, vă rugăm să reveniți. La revedere! Mi-a închis telefonul…

Înițial, nu mi-a venit să cred de răspunsul primit și mi-am adus aminte de fostul meu șef care era contrariat de faptul că el vrea să cumpere și oamenii din România trebuie rugați ca să îți vândă… Apoi am zis: Ok, hai să vedem ce oferte are Vodafone-ul că tot îmi place mie reclama cu profesorul de matematică.

Când am sunat prima dată la Vodafone mi-a plăcut serviciul de Call Back (ca să nu stai ca fraierul în telefon, fără a-ți pierde prioritatea, te suna un operator când se eliberează). Se pare că Vodafone avea program cu publicul pentru că mi-a răspuns o domnișoară drăguță care mi-a recomandat să merg într-un magazin Vodafone pentru că voi avea parte de o ofertă mai bună. În plus, cum eu doream portare, doar așa era posibil.

Am mers la un magazin Vodafone în Alexandru și mi-au făcut o ofertă asemnănătoare cu cea de la Vodafone dar, pentru un iPhone 7. În plus, s-a străduit domnișoara ca telefonul să ajungă cât mai repede la mine, în vreo 2 zile de la comandă.

În rest… nu am avut Internet la țară atât de bun niciodată. Am avut posibilitatea să utilizez același trafic de date și minute în Roaming. Știu că în curând treaba asta va fi posibilă pentru toți operatorii dar, eu am fost în concediu acum și am apreciat acestă posibilitate.

M-am bucurat că nu mai trebuie să sun la Telekom și portarea a decurs bine, fără alte complicații. Ultima dată când mi-am reînnoit abonamentul am luat un telefon gratis pentru a-l face cadou unei prietene. Așa că, mă așteptam să primesc o factură acasă pentru costurile aferente renunțării la abonament înainte de termen. Factura a venit și am vrut să o plătesc numai că… nu avea niciun număr de cont unde aș putea depune banii. Așa că, am sunat din nou la Relații Clienți unde am aflat că nu se poate plăti factura online – trebuie musai să merg la un magazin Telekom. Așa că, trebuie să îmi mișc fundul în oraș ca să plătesc, ca un fost client drăguț ce sunt.  Pam Pam!

Leave a Reply

