Despre EA

Povestea asta e despre ea, noua categorie a vieții noastre, o categorie pe care încă o studiem, pe care o alintăm, ne rugăm să crească frumos, să fie liberă, să aibă personalitate și sănătate.

Am intrat în concediu la final de Iulie după niște săptămâni nebune alături de oameni super mișto – adică nimic nou pentru viața mea. Apoi vreo 2 nunți, dintre care nunta lui Pitzi unde m-am cam agitat, revedere cu toate surorile (nu ne-am mai văzut în formulă completa de peste 10 ani) și odihnă printre picături, cumpărături online și discuții de femeie însărcinată (mulțam mult Oana și Maria!) Rebeca, sora mea, se ruga să i  se nască nepoata cât e în țară, eu mă rugam să mai stea puțin pentru că încă eram foarte obosită. De aceea, tot amânam momentul bagajului pentru maternitate, începusem să cumpăr chestii și să le trântesc în dulap, când voiam să spăl haine pentru bebe se lua apa, apoi nu mai aveam chef și tot așa. Am reușit totusi, acum vreo 2 săptămâni să citesc o carte despre naștere. Nu de alta, dar eu doream să nasc natural și am zis măcar să vad ce presupune și ce pot sa fac pentru reușita gândului meu. Când aveam câte o carte despre sarcină și îngrijrea copilului în mână, mă focusam pe sarcină și mă opream la partea de îngrijire a copilului pentru că, pentru mine, era un moment încă îndepărtat, cam pe la final de septembrie.

Rebeca și Laur veniseră în vizită pe 21 August în Iași. Mi-a făcut gogoși și am petrecut timp frumos cu ea, băieții și Olivia. Seara am ieșit la masa în oraș toți și eu m-am mulțumit cu o salată și puțină prăjitură cu ciocolată. A fost o seara foarte faină, doar că mă simțeam foarte obosită și am decis să fac o baie (eu pe parcursul întregii sarcini am făcut mai mult baie decât duș, pentru că mă ajuta să ma relaxez) pentru picioarele mele umflate în special (cam acesta a fost singurul element neplăcut pe sarcină). M-am lungit multișor cu baia și înainte de culcare, vorbeam cu Florin despre Ilinca și ajunsesem la concluzia că, de acuma, diminețile, el nu se va grabi prea tare (nu ca s-ar grăbi el vreodată) pentru că ar vrea să mai petreaca timp cu mine și cu Ilinca, încă nenăscută. Pe la vreo 12 și ceva ne-am băgat la somn iar pe la 1 și un pic mi-am făcut obișnuitul drum la baie. Mi-am dat seama că ceva nu e ca de obicei (dar nu voi insista prea mult cu amănuntele că nu-i scopul acestul post să fac istorii medicale), am mai testat, am mai deschis o carte, am mai citit până când am zis: Hmm, oare să îl sun pe Radu? Radu, pentru cei care nu știu, e cel mai tare doctor-om și s-a nimerit să fie doctorul care m-a monitorizat în sarcină. Împreună am reușit să nu ne panicăm, nu m-a agitat, am încercat să nu îl stresez cu chestii inutile, dar a fost mereu la un email distanță când am avut nevoie. So, mulțam again! Știam de vreo săptămână ca în lunea aia Radu era de gardă la Cuza, locul unde îmi doream să nasc.

L-am trezit pe Florin și i-am zis să nu se panicheze, da ceva nu e ca de obicei  și probabil trebuie să mergem la spital.  I-am zis că îl sun pe Radu să văd ce zice. Radu mi-a zis să vin la spital iar Florin a sărit din pat luând primul tricou la îndemână pe care scria: 100% Lazy! Am luat geanta personalizată primită de la Penina și am pus câteva chestii în ea, dar ajunsă la maternitate am zis că o las în mașină că eu nu am cum să nasc așa devreme (36 saptămâni și câteva zile). Pe Rebeca și pe Laur i-am trezit și le-am zis că le dam vești mai încolo.

Treaba mai departe a fost… mișto. Am ajuns pe la un 3.30 la maternitate, Radu mi-a zis că totuși eu nasc azi, Florin umbla prin oraș fără bani să-mi cumpere Magura (cardul lui și cash-ul ramăseseră la mine în poșeta și poșeta o aveam cu mine), inițial am crezut că o să nasc în jurul amiezii, apoi lucrurile se precipitau și până la urmă, la ora 8.10, printr-o naștere naturală frumoasă (adică să spunem că aș mai naște cel puțin o dată așa) a apărut pe lume Ilinca-Olivia Ciobanu.

Well.. și de atunci a început nu doar o categorie, ci însăși viața.

img_6209-e1459600299586
Sursă foto:bebicarfashion.ro

 

 

Leave a Reply

