Prima sedinta foto

Cand era foarte mica Ilinca nu am vrut sa o stresam cu poze profi. Nici cand era mai mare nu am vrut asta dar, m-am tot gandit si razgandit si am programat o sedinta cand Ilinca avea 9 luni si jumatate. Am vrut o sesiune foto in natura si am am ales un profesionist sa ne ajute: Gabriela Insuratelu

Prima “incercare” a fost ora sedintei: dupa 19 seara. Treaba cu ora era dictata de profesionismul Gabrielei: lumina trebuia sa fie perfecta. Pana am ajuns la sedinta propriu zisa, ora asta a devenit ora de somn sau maraiala inainte de somn a Ilincai. Cu toate eforturile mele de a dormi ziua, dintii si regresia somnului nu ne-au ajutat, asa ca am sfarsit prin a avea o Ilinca usor speriata de bombe la ora 19 si un pic.

Asa ca, ne-am jucat cu ce aveam, am facut chestii pe care le aprecia Ilinca, i-am aratat flori si iarba, copaci si frunze. Am stresat-o un pic, desi nu am pus-o in posturi ciudate, am facut poze cu muzica Danei Nalbaru pe fundal la boxele de la masina, ca niste parinti adevarati.

Si am stat cu sufletul la gura pana au venit pozele. Las mai jos cateva pentru exemplificare, cu multumiri Gabrielei si cu recomandarea de a o vizita in studio sau in natura.

P.S: Din seara urmatoare Ilinca si-a schimbat radical somnul, la ora 19 fiind fooooarte fresh.

2 thoughts on “Prima sedinta foto

Leave a comment